• Lorem ipsum

Verzendkosten

Bestellingen binnen België worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten. 

 Tip: Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis! 

 


Bezorging en levertijden

Voor 16:00 uur besteld, is morgen bezorgd als de bestelling uit voorraad leverbaar is. Wanneer het artikel niet meer op voorraad is zal er een andere levertijd worden gehanteerd. Dit staat vaak bij het artikel. Heb je iets besteld en het is toch niet meer op voorraad? Dan krijg je bericht van onze klantenservice.

Bestel je meerdere producten met verschillende levertijden? Dan leveren wij aan de hand van het artikel met de langste levertijd. Mocht je de andere spullen uit de bestelling eerder nodig hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Voor de bezorging zijn wij ook afhankelijk van onze vervoerders. De bezorgtijden zullen dus als volgt zijn:

 
PostNL      Maandag t/m zaterdag tussen 8:00 en 22:00


Wanneer je niet thuis bent, zal de bezorger proberen je pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet gaat het pakket in veel gevallen naar een ophaalpunt. Ook is het mogelijk dat er bij de vervoerders vertraging ontstaat. Hier heeft De Verfzaak geen invloed op. Voor meer informatie over de bezorging van je pakket kun je de toegestuurde Track & Trace link in de gaten houden. 


Het verzendproces

Op het moment dat je in de kassa op "Plaats bestelling" hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Als je inlogt in je online account en dan aan de linkerkant klikt op "Bestellingen" dan kun je de huidige status van je bestelling bekijken. Zodra je bestelling verstuurd wordt ontvang je een Track & Trace link vanuit onze vervoerder waarmee je het pakket kunt volgen.

 
Wat is een Track & Trace link?

De Track & Trace link is een link dat onze vervoerders hebben ontwikkeld om je pakket te kunnen volgen. De Track & Trace geeft een indicatie van het verwachte tijdvak waarop de bezorger het pakket komt afleveren. Kleinere zendingen die als briefpost worden verstuurd krijgen vaak geen Track & Trace link. Vaak is briefpost de volgende werkdag geleverd. 

 

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Niet alle artikelen uit mijn bestelling zijn geleverd, wat nu?

Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.


Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen? Dan is het mogelijk dat het pakket vertraging heeft opgelopen of is blijven steken. Wij gaan voor je uitzoeken waar dit is misgelopen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.

Wel verzendbevestiging ontvangen:

Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace link
Heb je een mail met een verzendbevestiging ontvangen? Klik dan op de Track & Trace link die in deze mail staat. Mogelijk dat de vervoerder hier een bericht voor je heeft achtergelaten over de levering. Het kan zijn dat ze het een dag hebben verschoven, naar een ophaalpunt hebben gebracht of bij de buren hebben afgeleverd. Controleer ook je brievenbus voor een niet-thuis briefje.

Controleer het bezorgadres
Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Staat dit adres verkeerd? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen zodat jij toch je pakket ontvangt. 

Geen verzendbevestiging ontvangen:

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina. 

 

Retourneren

Ik wil graag een product retourneren, hoe doe ik dat?

Wanneer je binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling hebt besloten het te willen retourneren kun je dat doen door op onderstaande knop je bestelling retour te melden. Na 14 dagen is retour niet meer mogelijk. Mocht je meerdere pakketten retour willen sturen dien je voor ieder pakket een label te kopen. Extra labels kun je eenvoudig bijkopen na het kopen van het eerste label.

 Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening! 

Retourkosten
  • €6,95 (DPD)
  • €8,95 (DHL)
  • €9,95 (PostNL)

Wanneer mag ik een product retourneren?
  • Het product moet compleet zijn.
  • Het product verkeert in (redelijkerwijze) originele staat en in fabrieksverpakking. Eventuele verzegelingen op de producten mogen niet verbroken zijn.
  • Het product niet op kleur gemaakt is. Op aanvraag gemengde kleuren vallen onder maatwerk waardoor het niet mogelijk is om deze te retourneren. Weet je niet zeker of jouw product maatwerk is? Neem even contact op met de klantenservice en wij checken het voor je!


Tips voor het retourneren
  1. Gebruik de verpakking waarin het product verstuurd is om deze terug te sturen.
  2. Verfpotten en -blikken kunnen open gaan tijdens het transport. Gebruik tape om de deksel goed vast te maken aan het blik of pot en vul de doos goed op.
  3. Voorzie de doos van een label dat de doos rechtop vervoerd moet worden en dat het om een breekbaar product gaat.
  4. Vraag altijd een verzendbevestiging. Vaak wordt deze automatisch via de e-mail doorgestuurd.

 Let op: het is mogelijk dat het product beschadigt tijdens de retourzending, dit is voor eigen risico. Onze vervoerders bieden een verzekerd vervoer aan. Kosten hiervoor zijn uiteraard voor eigen rekening. 

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je graag een ander artikel? Stuur dan je verkeerd bestelde artikel terug via het normale proces. Wanner wij het artikel ontvangen hebben wordt het retourbedrag teruggestort. Via onze webshop kun je het juiste artikel dan bestellen.


Veel gestelde vragen

 
Hoe ziet het retourproces eruit?

Zodra je pakketje bij ons binnen komt gaan wij aan de slag met de afhandeling. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer je retourzending is verwerkt. Hoewel wij vaak sneller zijn proberen wij binnen 14 dagen je retour te verwerken.

De terugbetaling wordt uiterlijk 2 werkdagen na het verwerken van je retour terug gestort op de betaalrekening waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Gekozen voor achteraf betalen? Dan wordt de factuur aangepast of geannuleerd.  

Waar kan ik de status van mijn retour vinden?

Na het aanmelden van je retour krijg je een mail met de bevestiging van je retour. In deze mail vind je een link naar de statuspagina van je retour. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is ontzettend vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Neem direct contact op met de klantenservice en zorg dat je deze foto’s mee kan sturen:

  • De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode.
  • Detailopname van de adressering en de barcode.
  • Detailopname van de schade aan de buitenverpakking.
  • Eén of meerdere foto’s waarop de binnen verpakking goed te zien is.
  • Eén of meerdere foto’s van het beschadigde artikel in zijn totaliteit.
  • Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel.
 Tip: Zet het beschadigde product op een plek waar het niet kan lekken. 


Dit kun je het makkelijkste doen via [email protected] en noem hierbij je ordernummer. Wij gaan zo snel mogelijk kijken naar een passende oplossing!

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen, wat nu?

Dat is lastig! Stuur even een mailtje naar [email protected] met je ordernummer en foto’s van de voorkant van het product, de inhoud, de mengsticker en de basis waarop het product is gemengd. Dan gaat één van onze verfspecialisten kijken waar dit is verkeerd gegaan en lossen wij het voor je op!